Vi vil have en sidste julekalender med Pyrus

Her kan I skrive under på et "krav" til Tv2 om at få en sidste julekalender med Pyrus og alle de andre fra de skønne julekalendere fra Rigsarkivet :)

Vi har været i kontakt med Martin Miehe Renard, som står bag de 4 andre julekalendere, og han viste stor interesse for at lave en sidste julekalender med Pyrus, og han mente at hvis en MASSE mennesker stillede et "krav" til Tv2 om at lave en sidste julekalender med Pyrus, så ville der måske komme gang i tingene.

Så fra facebook-side: "For alle os der elsker tv2-julekalendere" håber vi at så mange som muligt vil skrive under og dele denne indsamling.

Mvh, Adm. For alle os der elsker tv-julekalendere

For alle os der elsker tv-julekalendere    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg For alle os der elsker tv-julekalendere tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.