Vi støtter Dragør privatskole

Støt Dragør privatskole og lad os få et mere mangfoldigt skoletilbud i Dragør Kommune.

Dragør Privatskole kan tilbyde en privatskole i Dragør med opstart i august 2020. Skolen er anmeldt til Undervisningsministeriet og mange familier har allerede meldt deres børn ind i skolen. Der er personale på plads til opstart, og der er fundet en fantastisk lokation, nemlig Baggersminde.

At få etableret en privatskole har længe været et ønske for mange forældre til skolebørn i Dragør. Desværre ser det ud til at en del af Dragørs Kommunalbestyrelse ikke ønsker en privatskole i Dragør. Vis med din underskrift at du støtter og bakker op om Dragør privatskole, så politikerne kan se at vi er mange, der ønsker den.

Ved at underskrive giver jeg Anne Goncalves tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.