Urimelig betingelser ved Microsoft's New Commerce Experience (NCE) for Microsoft CSP

Som Microsoft CSP Partner inden NCE, har Microsoft Partneren dynamisk og fleksibelt haft mulighed for, måned for måned at skue op og ned for antal Microsoft licenser til deres kunder. Hvis en kunde i nuværende CSP setup skulle gå konkurs, har der været mulighed for Microsoft CSP Partneren at skue ned for antal licenser eller stoppe licensaftalen.

Fremadrettet med NCE, lægges der op til at kunden/Microsoft CSP Partneren på alle eller en vis mængde Microsoft licenser, bindes til 1 eller 3 års aftaler.

Som del af NCE betingelserne, gør Microsoft nu Microsoft Partneren urimeligt økonomisk ansvarlige for, hvis en af deres kunder går konkurs, ved at CSP Partneren økonomisk hænger på restperioden!

Som loyal Microsoft Partner, ser vi dette som et urimeligt og vanskeligt krav for at lave forretning samt rådgive kunderne for at netop vi som Partner skal stå for deres rådgivning og licenser fremadrettet.

Hvis du er enige, så underskriv denne ”Underskrift indsamling” og vi vil få det videregivet til Microsoft Danmark i håb om at man lytter til at Partneren ved bevis for en kundens konkurs ikke hæfter for en restperiode.

Jeg giver med min underskrift Peter Enoch tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.