Ulla von Elling

Helsingør Kommune melder ud at Aktivits centret vil blive lukket - flyttet .Vi er 500. bruger til husets 25 forskellige aktiviteter , mange borger kommer der hver dag - deltager i forsk. aktiviteter hvor der findes omkring 25 . det er et stort hus vi har symaskiner Trænings redskaber  og nogle store væve nogle der laver lerting , som bliver brændt i en stor ovn .Det gælder også for dem der maler på porselæn . det er aktiviteter der har brug for meget plads  . Der er foreninger der låner rundingen til at holde foredrag - bingo og gospelkor Så der foregår rigtig meget på stedet - vier grupperne i mellem meget social glæde af hinanden og ville være kede af hvis vi vil blive splittet op , evt andet sted skal være let tilgængelig uden trapper , vi har også et cafeteria hvor borgen kan spise sin varme mad eller smørrebrød som de også kan tage med hjem til aftensmad.                        Støt os med en underskrift så vi ikke lukker .

Ulla Von Elling -Hamlets Aktivitets center Helsingør    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Ulla Von Elling -Hamlets Aktivitets center Helsingør tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.