Uddannelsesleder med tilknytning til faget.

Baggrund

Vores uddannelsesleder Lise Dam har sagt sin stilling op. Dette betyder, at posten som uddannelsesleder for Socialrådgiveruddannelsen i Roskilde potentielt står åben.

Denne underskiftindsamling er lavet af de studerende i Roskilde, hvor vi ønsker at bringe vores synspunkter vedr. ansættelse af en ny uddannelsesleder til Centerchef Turid Eikeland.

Vi ønsker en socialrådgiver som uddannelsesleder på Campus Roskilde

Vi ønsker os en uddannelsesleder, som har en reel faglig tilknytning til faget. Det betyder, at vi ønsker en uddannelsesleder på Campus Roskilde som har grunduddannelsen som socialrådgiver og har arbejdet minimum et år i praksis. Vi forstår, at det kan være en nødvendighed også at tage andre kompetencer i betragtning, men det er vigtigt for os som studerende, at vores faggren er centreret omkring socialt arbejdes faktiske virke og udvikling.

Derfor ser vi helst, at posten gives til en socialrådgiver, da kun en socialrådgiver kender til både praksis og uddannelsen fra skolebænkens side.

Bemærk; hvis du skriver under, giver du samtykke til, at dit navn fremgår underskiftslisten.

Mange tak.

Jeg giver med min underskrift Vibeke Pichard tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.