Troels Bech tilbage til EfB!
Kære Esbjerg-fB fans
Vi tager et år mere (som minimum) i 1. division. Der er brug for gode mennesker og kontinuerlige kræfter i det vestjyske. Gerne sammensat af kompetente mennesker, der både kender EfB, men også kommer udefra med fornyelse og gode idéer.
Med de nye ejere bliver det et spændende projekt - men hvad med, at vi fans anbefaler en lokalt-forankret mand og særdeles kompetent til en rolle i kulissen i EfB - måske som sportsdirektør?
Troels Bech får i hvert fald min stemme til projektet, han er en "gammel mand" i gamet og har tidligere været i EfB af flere omgange. Han kender både klubben og Superligaen ud og ind - og han ansees som at være særdeles kompetent til en rolle i EfB.
Troels - please, kom hjem.
Mvh
Dedikerede EfB-fans
Anonyme EfB fans
Kontakt forfatteren
Kontakt forfatteren
Meddelelse fra administratoren af dette webstedVi har lukket denne underskriftsindsamling, og vi har fjernet underskriveres personlige oplysninger.Den Europæiske Unions generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) kræver en legitim grund til lagring af personlige oplysninger, og at oplysningerne opbevares så kort tid som muligt. |