Støt Stedet i Vejgaard

Aalborg kommune har vedtaget, at fra den 1 januar 2020 skal Stedet i Vejgaard være fra 18 år istedet for de hidtil 12 år til 25 år. Det vækker stor bekymring for både forældre, unge, personale og flere af de lokale borgere i Vejgaard, så derfor har vi brug for alle de underskrifter vi kan for at Stedet i Vejgaard igen kan åbnes fra 12 år til 25 år. Og at få politikerne til at åbne deres øjne og se at Stedet i Vejgaard netop er med til at skabe den positive udvikling blandt de unge og f.eks. hjælpe dem med at få fritidsjob, komme i gang med en uddannelse eller andet.

HUSK JER DER HAR EN HISTORIE FRA STEDET I VEJGAARD SKRIV DEM I KOMMENTAR SÅ POLITKERNE KAN FÅ DEM MED! 12303912_1681982082020944_8170402830373411460_o.jpg

Ved at underskrive giver jeg Vejgaard borger tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.