STOP SELSKABSLOKALE / Diskotek

Billede_09-06-2018_12.14_.14_.jpg

SELSKABSLOKALE NEJ TAK FRANK!

Borgere i Borup må stå sammen om det ingen gang på jord har at godkende et selskabslokale i en gammel Falckstation, der hverken er ordentlig lydisoleret eller designet til at modtage gæster i den størrelsesorden det vil ske her. De borgere tæt på, kommer til at mærke voldsomme værdiforringelser og søvnløse nætter til følge. Et forsamlingshus er en god idé! Og det har vi masser af steder i byen. Men et selskabslokale med nattefester og discokugler på en Falckstation det er himmelråbende tosset.

Området egner sig fortrinligt til boliger der går i tråd med Borups arkitektoniske særpræg. Så Frank, lyt nu til dine kære naboer og find en bedre løsning.

BEVÆGELSEN MOD SELSKABSLOKALE I BORUP MIDTBY    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg BEVÆGELSEN MOD SELSKABSLOKALE I BORUP MIDTBY tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.