Stop nedlægningen af Soesmarke Strand!!!

Et direktiv fra kystdirektoratet pålægger ejeren at nedlægge Soesmarke Strand. Stranden blev etableret med kommunal godkendelse i 2014 og bliver hvert eneste år vedligeholdt af en pensioneret fisker fra Esbjerg (Villy). Villy er i sommersæsonen at træffe dagligt på stranden hvor han beredvilligt fortæller om områdets historie. Oprindeligt etableret som et færgeleje mellem Lolland og Falster er det nu et naturskønt område der bliver vedligeholdt fuldstændigt uden omkostninger for kommunen og som de lokale campingpladser og vandrehjem henviser folk til hele sæsonen igennem.

I sisse tideer hvor det er blevet OK at bygge luxushoteller og konferencecentre i strandkanten finder vi det helt urimeligt at et lokalt initiativ der ikke skader nogen og er godkendt af kommunen skal nedlægges!!!

Morten Varn Johannsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Morten Varn Johannsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.