Stop DR's lukning af Harddisken på P1 d. 1. juli 2017

"Et magasin fra virkelighedens virtuelle verden. Fremtidsvisioner, informationssamfund og digitale drømme."

D. 1. juli 2017 vil DR lukke P1 programmet Harddisken der siden 9. januar 1994 har dækket IT, teknologi og mange andre emner. Hjælp med din underskrift til at give DR en grund til at lade dette fantastiske program fortsætte med at inspirere teknologisk interesserede dansker, oplyse om de ofte mange nyheder og udviklinger på områderne og sørge for at DR og danskerne stadig har fingeren direkte på teknologiens hovedpulsåre.

"Teknologi er en væsentlig faktor i udviklingen og vores færd mod fremtiden. Harddisken forsøger at forklare de konkrete teknologiske udviklinger og deres konsekvenser for kulturen, samfundet og hverdagen. Harddisken ser på informationssamfund, digitale drømme og virtuelle visioner."

Jeg giver med min underskrift Arve Gotfredsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.