Statslig indgriben i et erhverv uden faglig grundlag

Der er ingen tvivl om, at minkavl fylder utroligt meget i nyhederne lige nu, men der er stadig ingen forskningsmæssig evidens for, at aflivning af raske mink skal finde sted, hverken fra dyrlæger, diverse professorer indenfor viroligi, eller sågar sundhedsmyndighederne og slet ikke i indenfor en 7,8 km zone, som er grebet ud af det blå.

Coronavirus har især bidraget hertil, men at organisationer og partier, så lige mener, at de kan få deres mening frem på bekostning af et helt erhverv, som har bidraget med milliarder til Danmark i årevis er ganske usmageligt!

Vi oplever, som minkavlere, lige nu ret stor opbakning fra danskerne og vi håber, at du vil støtte os med din underskrift, så vi kan få stoppet det overgreb, der sker mod vores erhverv i øjeblikket.

På forhånd tak.

Jeg giver med min underskrift Susanne Bøgsted tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.