Skriv under mod besparelser på Børne & Unge området i Svendborg

I Svendborg kommune er der mange fantastiske dagtilbud, hvor vores børn og unge hver dag bliver mødt med omsorg og overskud. Det kræver dedikerede voksne, der har overskud til at tage på arbejde og give de kommende generationer en god start på dagen, og en god start på livet.

Der skal nu spares millioner af kr fra 2024 og frem på Børne og Unge området. Det er dybt bekymrende. Det er ganske enkelt umuligt at forestille sig institutioner som kan blive ved med at holde kvaliteten.

Svendborg kommune nyder godt af mange tilflyttere og mange familier der har valgt at blive boende i kommunen. Det giver kommuneskat, vækst på tværs af brancher, nye borgere og en fremtidssikring af kommunen. Svendborg er et dejligt sted og bo og vokse op, derfor er det også så centralt at der findes en bæredygtig løsning på pasning og omsorg til vores børn.

Vi som forældre står sammen mod besparelser på Børne og Unge området i Svendborg kommune. Vi som forældre står bag de mange voksne der hver dag passer på vores børn.

Skriv under mod besparelser på Børne og Unge Området i Svendborg Kommune!

Artikler vedr. besparelserne:

Amalie Grevsen & Svendborgs forældre    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Amalie Grevsen & Svendborgs forældre tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.