Skoledistriktsændring til Holluf Pile Skole

Vi har en stor udfordring i vores lokalområde. B&U-forvaltningen har lyttet til skolebestyrelserne på både Holluf Pile Skole og Rosengårdskolen. Begge skolers bestyrelser og ledelser var enige om at fordele nye skoledistrikter således at det nye Cortex-park ved SDU ville tilfalde Rosengårdskolen og at området i Tornbjerg der lige nu hører til Rosengårdskolen (Vokshatten, en del af Ridderhatten, Slørhatten, Mælkehatten og Sneglehatten) kunne lægges ind under Holluf Pile Skole. I det der nu er sendt til høring har B&U besluttet sig for kun at tildele Cortex-park til Rosengårdskolen. Dette er uholdbart og helt imod hvad begge skolebestyrelser ønsker. De skolesøgende børn i Tornbjerg har en helt logisk og naturlig skolevej mod Holluf Pile Skole. Skolevejen til Rosengårdskolen er langt mere usikker. Vi skal have sendt et klart signal til politikerne og udvalget. Vi ønsker at hele Tornbjergområdet skal høre til Holluf Piles Skoles skoledistrikt.

Jens Haugstrup-Andersen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Jens Haugstrup-Andersen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )