Skattefri Folkepension

Folkepensionen skal være skattefri. Alt for mange folkepensionister har dårligt råd til ferie, eller oplevelser med børnebørnene. Vi har gennem et langt arbejdsliv været med til og betale til det velfærdssamfund vi har i dag. Det kan ikke være rimeligt vi dårligt har råd til og rejse på en lille ferie.

Om ikke andet så bør ældrecheken gøres skattefri. der gives skattefrie ydelser til børnefamilier og personer der af egen fri vilje har valgt ikke at forlade arbejdsmarkedet når de når pensionist alderen. Desværre er der Folkepensionister der ikke har haft mulighed for dette valg.

Uanset hvilke tanker man gør sig er der alt for mange der må lide afsavn, min bøn til jer og alle andre, vær sød og skrive under så vi kan få forslaget op i Folketinget.

Ved at underskrive giver jeg Inge-Lise Elkjær tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.