Stop fejl tvangsfjernelser og stop tvangsadoptioner

Kommentarer

#2

Susanne klekt

Suzanne Kleit (Esbjerg ø, 2021-05-02)

#6

Alt for mange børn bliver tvangsfjernet på gisninger og formodninger og direkte løgne af max presset sagsbehandler..fordi en sag er bygget på en løgn og denne løgn bliver gentaget mange gange, gør den ikke til sandhed

Helena Bendtsen (Søndersø , 2021-05-02)

#7

Da jeg har mistet mit barnebarn på en masse løgn, en masse skrive fejl i papirene, de vil ikke se beviserne vi havde der modsagde det de siger. Vi blev tilbudt at være netværks pleje, og så fik vi afslag, sagsbehandleren går bag ryggen på forældrene, og laver adoption uden samtykke. Vi søgte også adoption og forældrene accepterede det, men det fik vi også afslag på i familiretshuset. Kommunen aflevere ikke alle papir når der bliver søgt fuld aktindsigt.

Jannie Pedersen (Stubbekøbing , 2021-05-02)

#8

Der er så mange fejl og lang sagsbehandling

Sanne Larsen (Stedsved, 2021-05-02)

#10

Børn ikke skal fjernes for sjov

Majken Jørgensen (Trustrup, 2021-05-02)

#11

Jeg syntes kommunerne laver unødvendige overgreb på børne.
De fleste tilfælde kunne være hjulpet i hjemmet!

Vanessa Ehrenreichsen (Aalborg, 2021-05-02)

#14

Mit barnebarn er tvangsfjernet og kommune vil give ham til en ny familie selvom vi selv har ansøg om at få ham

Margith Timm (Nakskov, 2021-05-02)

#20

Min underskrift er sat fordi flere kommuner faktisk er skyld i forældre får det psykisk dårligt under sager hvor børn er indblandet

Daniel fryland (Brøndby, 2021-05-02)

#21

Mit barnebarn er tvangsfjernet på helt forkert grundlag

Susan Dissing-madsen (Struer, 2021-05-02)

#22

Jeg skriver under fordi tvangsfjernelserne er alt for vilkårlige og ofte helt unødvendige . Børnene er ikke statens . Børnene og forældrene er ikke fjender . Hjælp i stedet for tvang

Lillian Bille Larsen (Bagsværd, 2021-05-02)

#23

Jeg underskrev fordi min datter anbring stor fejl og fordømme min barndom og ingen tag seriøst laver handelplan og hensyn datter og mor knytte der er alt Øddlæge

Hafida Jamai (København , 2021-05-02)

#24

Fordi jeg syntes alle forældre skal have en chance , det kan godt være de selv har haft en lorte opvækst , men tror ikke de ønsker deres egne børn skal have det på samme måde ( kan snakke om erfaring af egen lomme fra min barndom , har haft alle mine børn hjemme uden opsyn men min barndom var ikke noget at råbe højt om )

Marianne Bak (Pandrup , 2021-05-02)

#25

mit barn er fjernet bare fordi hun kunne

anette woetmann (slagelse, 2021-05-02)

#26

Jeg skriver under fordi jeg selv er mor til et anbragt barn, som er anbragt pga min barndom og min Mors manipulation

Cherie Glad (Nykøbing f, 2021-05-02)

#27

Jeg Mener der skal ske noget i systemet med at fjerne alle de børn og tænke sig om med om bortadteion er rigtig

Amanda Nielsen (Helsingør , 2021-05-02)

#29

Jeg har 3 børn de to af dem der tvanganbragt og den sidste frivillige anbragt, men de vil bortadopteret dem alle 3.

Janni catharina snefred Nielsen (Bevtoft , 2021-05-02)

#31

Fordi jeg er enig med det der står

Sanne Knudsen (Fjerritslev, 2021-05-02)

#40

Der så mange fejl i systemet at børn som sagtens kunne være hos deres familier bliver fjernet. Mit barnebarn blev anbragt da hun var 3-4 måneder og havde min søn ikke kæmpet var hun blevet tvangsadopteret væk. Men nu blev det til min søn ikke kunne håndtere sin vrede, så hun blev anbragt og det har hun været i snart 2 år og han kan besøge hende hver 14. dag i 2 timer. Hvem kan styre sin vrede når man hele tiden har hængende over hoved, at ens ufødte barn vil blive tvangs bordtadopterer, det tror jeg ikke mange kan. Der nok nogle få der ikke kan være forældre og så der nogle der skal ha lidt hjælp, men der er ingen der kan vide om der er forældre evner før man er blevet forældre og det kan man jo ikke vise når barnet bliver taget lige efter fødslen. Man skal hjælpe børn, men det ikke nogen hjælp at fjerne dem, det ødelægger man bare en hel familie ved og ingen aner om barnet får det bedre i en ny familie, der høre man jo også der kan foregå mange grime ting. Og de der mor og barn hjem kan man jo ikke regne med, de jo også kommunens folk 🤬

Joan Jilsø (Søborg, 2021-05-02)

#42

Jeg selv har fået tvangs fjernet børn på forkert grundlag syndes man skal hjælpe mere i hjemmet så børnene kunne blive hjemmeog jeg slet ik syndes børn skal bortadopteret væk det ødelægger alle også børnene og der er jo ingenting der bevidner at noget af det virker snare tværtimod

Tina larsen (Aalborg Øst , 2021-05-02)

#44

Fordi min datter er blevet fjernet fra mig

Maria Rask (Løgstrup, 2021-05-02)

#45

Har det inde på livet selv

Ulla Larsen (Næstved , 2021-05-02)

#47

Kommunen vil tvangsadoptere miin søn og har ikk fået en chance for a bevise a jeg godt ka være en god mor for ham!!

Simone Timm (Nakskov, 2021-05-02)

#49

Jeg er selv igang med en tvangsbortadoption!

Wanja Hermansen (Holsted, 2021-05-02)

#53

Syns ikke man skal tvangsfjerne alle børn forældre skal først vise om de kan være forældre og lade dem havde samvær med ders børn

dorthe thomsen (Vejen, 2021-05-02)

#54

Der skal være mere fokus på hjælp til forældre!

Mai-Britt Daa Jørgensen (Spjald, 2021-05-02)

#55

Jeg skriver under fordi jeg støttet de forældre sol aldrig får en ærlig chance for at bevise at de faktisk er gode forældre.

Heidi Silkjær (Nimtofte, 2021-05-02)

#56

Fordi jeg syntes der er rigtigt mange anbringelser der er lavet på fejl og på løgne.

Marlene Skibsted Sørensen (Frederiksberg, 2021-05-02)

#58

Fordi jeg selv er offer for ikke at have fået en chance for at vise at jeg kan være en god far for min søn

Aksel Overby (Troldhede, 2021-05-02)

#59

Fordi jeg selv er offer for ikke at have fået en chance for at vise at jeg kan være en god mor til mine børn

Jannie Møller (Troldhede, 2021-05-02)

#63

Har fået adopter mit barnebarn uden det blev tilbudt hjælp

Bianca Hermansen (Vejen, 2021-05-02)

#67

Jeg er et fornuftigt menneske

Karin Ernst (Skagen, 2021-05-02)

#69

Først og fremmest, skal man i Danmark sætte ind med hjælp i hjemmet, før man fjerner børn.

Jeanne Ryberg Jensen (Ringsted, 2021-05-02)

#72

Jeg imod tvangsboryatvangsbortadoptioner

Karen Littauer (København , 2021-05-02)

#73

Jeg skriver under fordi alt for mange børn i Danmark ødelægges ved anbringelse eller adoption.

Amalie Møller (Hørsholm, 2021-05-02)

#76

Alle fortjener en chance for at vise de kan være forældre. Og alle børn fortjener at vide hvor de kommer fra - deres ophav.

Natasha Dagø (Spøttrup, 2021-05-02)

#78

Min søn er kidnappet af kommunen (tvangsundersøgelse)

Marianne Wandall (Humble , 2021-05-02)

#81

Fordi jeg er imod at fjerne børn fra gode forældre

Otto Rasmussen (GADSTRUP, 2021-05-02)

#87

Jeg støtter dem … da jeg har nogle venner — der har prøvet det

Poul Pelle (Aabenraa, 2021-05-02)

#88

Tvangsadoptioner skal stoppe NU. Giv forældrene støtte i stedet for, så de kan blive gode forældre.....

Esther Økær (Greve, 2021-05-02)

#89

Jeg har mærket det på egen krop, men også fordi at nogle kommuner for haster sig i disse sager

Frk Christiansen (Sundby, 2021-05-02)

#93

Jeg har fået min første dejligste søn som er fjernet ved ene fejl og gammel oplysninger

Louise Therkildsen (Mårke, 2021-05-03)

#95

Jeg skriver under fordi at alle børn skal have en chance for at bo hos forældrene. Tænk at det her i Danmark tager de barnet allerede inden forældrene har fået en chance for at bevise de kan passe det.

Alice Linnet (Faaborg, 2021-05-03)

#97

Jeg er stærkt imod alle de tvangsfjernelser der foregår her i Danmark, alt for mange på falske grundlag. Alt i deres papirer er ked af at sige det, Usandheder, antagelser og bedrag. Kommunerne følger ikke loven..Man må ikke fjerne et barn fordi det har autisme, alvorlig madallergi, som man tror mor er skyld i...Hvordan har barnet det nu 60% værre. Lad ham komme hjem der hvor han føler sig tryg set og forstået, der for mor har langt mere indsigt i omsorg og pleje. Man fjernede ham der hvor han havde det allerbedst i sit liv - Hvad sker der Danmark - Jeg er meget flov over jer...Venlig hilsen en mormor, der savner det allerskønneste barnebarn, som systemet har ødelagt..

Kirsten Langkjær (Lyngby Taarbæk, 2021-05-03)

#99

Fordi jeg syntes det er forkert samt fordi kommunen fejer så mange ting ind under gulvtæppet og gør så mange ondt, de skulle selv prøve at blive udsat for det som de udsætter andre mennesker for!

Rebekka Rosendahl (Skive , 2021-05-03)

#100

Alt for mange børn bliver mishandlet og lever værre end i et fængsel med mindre rettigheder end indsatte.
Alt for mange forældre bliver fejlvurderet og dette er grunden til en masse psykiske følgesygdomme.

Camilla Junia Larsen (Greve, 2021-05-03)

#104

Jeg skriver under fordi jeg selv har været i det som lille og nu stor jeg hvor min søn er tvangsfjernet

Rie Nielsen (Skræ, 2021-05-03)

#105

jeg har selv andbragte børn

sonja fynbo (slagelse, 2021-05-03)

#112

Jeg skriver under fordi:
Min kæreste og jeg blev lovet 3 måneder på en mor barn hjem i overvåget støtte på Birkelund i Seden..
Men efter 16 dage havde de allerede besluttet at vores lille søn skulle tvangsfjernet og i en plejefamilie. Begrundelsen: Samme papir, som bliver brugt i alle tvangsfjernes. Vi vil ikke kunne varetage ham og vi kunne ikke læse hans behov. Det skal lige siges at han var født 4 uger for tidligt, så skulle slet ikke have været født da vi ankom på mor barn hjemmet. Han led af maveproblemer, men ingen hjalp os selvom vi bad om hjælp. Vi ringede til sundhedsplejersken og fik afvide at vi skulle prøve at købe D-dråber med mælkesyre bakterier og det hjalp efter nogle dage, op til det. Havde han ondt i 11 dage, stakkels lille skat. Vi gjorde alt hvad de bedte om, de roste os til skyerne. Men gik ned og skrev noget andet. Forældrekompetansenundersøgelsen gik I gang og psykologen ser noget helt andet og mener at vi skulle have haft støtte I hjemmet.

Vivi Toft Madsen (Odense S, 2021-05-03)

#116

Jeg skriver under fordi at jeg er stor tilhænger af, at familier får den hjælp der skal til i eget hjem, for at kunne håndtere hverdagen med børn. Således at børn opnår de nødvendige basale følelsesmæssige behov i barndommen. Det får de ikke på de nuværende institutioner i landet, hvilket netop bringer unge ud i kriminalitet og misbrug, - en flugt fra eget liv.

Janne Isselin Mogensen (Give, 2021-05-03)

#117

Jeg er i mod at kommunerne nu for love til at finde på løgne historie bare for at de kan nå Mette f og Astrid k ønske om at stjæle børn fra deres familier på opfunde historie

Bettina valentin Petersen (Stubbekøbing , 2021-05-03)

#118

Hej jeg syndes at dem som sidder og skal fjerne børn burde have en uddannelse for at vide hvordan man behandler folk mange troer de er små dronninger og konger hvordan vil de selv have det hvis det var dem selv

Carsten Knudsen (Fjerritslev , 2021-05-03)

#120

Fordi jeg synes vi hjælpe så meget vi kan

Dennis Sandholdt (Væggerløse , 2021-05-03)

#121

Jeg selv som mormor til en pige. Der sidste år. Uden min barnebarn fik en chance for at bevise hun ville være en god mor. Stjal kommunen hamog adopterede ham. Nu sidder vi her medsorg i hjertet

Kirsten Hermansen (Lindknud 6650.brørup, 2021-05-03)

#122

Alle børn og forældre burde få en chance

Medina Mundt (Kastrup, 2021-05-03)

#123

Jeg vil ikke finde mig i at det politiske systemet bruger de svageste borgere i deres magtspil.

Gudný Leitisskarð (Hoyvík , 2021-05-03)

#124

Er farmor til en lille pige der bor i plejefamilie

Dorte christensen (Frederikshavn, 2021-05-03)

#125

Man kan sku ikke bare tvangsadoptioner et barn ! Man kan sætte noggle hjælp
Ind. Man skal ikke gå eftur fortiden hos forældrene

Anna elisabet Andrassdottir arge (Torshavn, 2021-05-03)

#126

At der skal tages hensyn til vordende forældre og fostres tarv. Fostre får varige skader af længerevarende stress, og vordende forældre reagerer med eksistentiel frygt på oplysningen om en evt tvangsfjernelse af babyen ved fødslen, og vurdering af forældreevner vurderes igennem de sidste måneder af graviditeten - og mens de er præget af frygt for at miste deres baby. Resultatet kan blive store varige skader på forældre og baby - samt babyen fjernes fra sine forældre med denne praksis som årsag.

Bodil Amstrup (Holstebro, 2021-05-03)

#127

Fordi børn hører til forældrene

Zeynab Asanoglu (Esbjerg , 2021-05-03)

#129

Jeg skriver under fordi jeg er modstander af tvangsadoptioner i de fleste tilfælde Jeg synes at alle forældre skal have en chance for at vise at de godt kan tage vare på sig af deres børn og hvis der er problemer, så skal de have den støttet de har Brug for 😉

Charlotte Povlsen (København , 2021-05-03)

#130

Stop tage vores bøarn

Hermina Gheorghe (Hillerød, 2021-05-03)

#131

Jeg har en datter på 6 år som blev anbragt da hun var 1 år, jeg kæmper for at få hende hjem og kæmper for at beholde min søn hjemme som er 5 år

Anne-kathrine Bak (Pandrup, 2021-05-03)

#134

Systemet er helt forkert på den, at ødelægge et barn eller børn er ikke i børnenes tarv eller ifølge grundloven!

Anita Ohrberg (Næstved, 2021-05-03)

#137

At det børne system vi har er sygt . Familierne skal hjælpes i hjemmet da tvangsfjernelser er den største indgriben I et barns liv og tvangsfjernede er dem der klarer sig aller dårligst I deres voksen liv .

Lone Kirkeby (Nibe , 2021-05-04)

#140

Jeg skriver under fordi der er så mange forældre der for deres børn tvangs fjernet med tvang og forældre ikke for en chance

Henriette Christensen (Nørager, 2021-05-04)

#142

Fordi jeg synes det er en grotesk måde at fjerne børn på. Og mest af alt så af prøver man ikke alle mulighederne før man tvangsfjernet ved fødsel eller før man bort adoptere børnene væk. Hvis bare man fulgte den lovgivning om at afprøve alt inden så ville der ikke være så mange anbringelse sager. Og i stedet familier som har mulighed for at udvikle sig undervejs. Så selvfølgelig er der nogle grupper i samfundet som ikke har nogle evner overhovedet og der synes jeg det er okay at tvangsfjerne. Men ikke bort adoptere børn væk. Tænkt på barnet og dens rødder fra biologisk ophav. Barnet vil mistet sin identitet føelses på sigt

Dianna Olstrøm (Viborg , 2021-05-04)

#144

Jeg har nu læge kæmpet for at hjælpe familier der aldrig fik chancen ..... vi vælger alle et liv før vi får børn.... og tager så senere et andet valg, at blive forældre.... med det valg vælger de fleste om, vælger at rette ind og hvis det nu ikke længere er muligt er det jo det vi skal lære vores unge. Vi lære dem at de skakt ende hornene af men dette er jo ikke længere muligt.

Jeannie Burrack (Åkirkeby, 2021-05-04)

#145

Jeg skriver, fordi jeg har været ansat i børneforsorgen og er uddannet på området - og mener at hverken teoretisk viden eller erfaringer fra fortiden støtter at der er tale om et konstruktivt forslag.

Søren Ferling (København, 2021-05-04)

#147

Fordi alle skal have en chance for at vise de kan være forældre

Majbritt Gammelgaard (Vojens , 2021-05-04)

#156

Min 15 årige har siddet i "fængsel" i 2 år nu. 3 år mere SUK

Ulla Simonsen (Frøstrup, 2021-05-04)

#157

Der er for stor forekomst af decideret børnetrafficking i DK.
Der er penge i tvangsfjernede børn. Meget foruroligende
#SaveTheChildren"

Annette Bo (Brædstrup, 2021-05-04)

#158

Jeg skriver under, da jeg har været tvunget til at anbringe min søn i frivillig anbringelse og fik afvide at det var aflastning i et til halvanden år,men det blev ikke overholdt,så kender alt til deres uartigheder.

Lene Hansen (Nørre Aaby , 2021-05-04)

#161

Jeg har fået tvangsfjernes min søn på 13år

Marlene Lindgren (Holbæk , 2021-05-05)

#164

Jeg skriver under, fordi jeg er enig i, at tvangsadoptioner og tvangsfjernelser ikke nødvendigvis er den rigtige vej at gå. Forældrene skal i stedet hjælpes til at lære at være forældre og være omsorgspersoner. Se f.eks. på Norge.

Ann Nouvel Buch (Roskilde, 2021-05-05)

#168

Mine to drenge er blevet tvangsfjernet, hvilket de virkelig ikke burde være.

Naima Hamed (Randers, 2021-05-05)

#169

Jeg underskriver fordi jeg mener det samme

Anastasia Sofie Knudsen (Brovst, 2021-05-05)

#170

Jeg skriver under færdi jeg selv sidder i end situation hvor vores,1 årige søn er fjernet på et rigtogt groft og fladt grundlag og der er sket mange ulovlige fejl og mangler i vores sag . Og der skal mere,fokus på og hjælpe forældrre,frem for bare,pg kunne konkluderer ud fra,et stykke papir man,ikke kan være forældere hvad med og lave de her fornøjelige støtte ting og lad os visse vi godt kan være forældere frem for og nedgøre os der selv har været anbragte børn . Det kan da,ogsp give noget positivt at man selv har været anbragt

Natasia Nielsen (Assens , 2021-05-05)

#173

Vi må stoppe myndighedernes tyveri af vores børn og andre sårbare væsener.

Rita Bech (Store Fuglede , 2021-05-06)

#176

Jeg ønsker vi får stoppes den udvikling der foregår ude i landets kommuner med alle de fejlagtige anbringelser på området. Ikke længere kan skal kunne lade sig gøre. Hvor er barnets og forældrenes retssikkerhed hende den er væk.

Yderligere skal ingen børn bortadopteres bort uden forældrenes samtykke.
Nok er nok det skal stoppes.
Mange hilsner fra Vipse Vibeke

Vibeke Nielsen (Gulborgsund , 2021-05-06)

#177

Jeg skriver under fordi at myndighedenes terror og undergravende virksomhed i od familier med børn, med vanskeligheder så som sygdom, traumer, diagnose, tristesse og ansre forhold, som “stikker” myndighederne i øjnene, og øjner store fortjenester i mange år frem, ved at få fjernet deres børn og skabt dybere og ulidelige sår både hos børnene og forældrebe og deres netværk. Det skal self’ stoppes. Ved sammenarbejde alles forenede hjæp og især bør frihedskæmpere grupperne stå samlet op for forældrenes frie ret til at have omsorgsopgaven for deres børn, og børnenes frie ret til at være sammen med deres famile og netværk. Vi skal have lukket af for att myndigheds overgreb stadig kan lade sig gøre i 2021.

Ullamai Wang Svensson (Amsterdam , 2021-05-06)

#182

Min datter er tvangsfjernet, var villig til og gøre alt så hun blev ved mig, men det var ikke godt nok

Mette Celinder (Viborg , 2021-05-06)

#184

Jeg er enig i at der sker alt for mange anbringelser. Kender desværre selv to h or vi er mange der ikke mener det er berettiget.

Karina Stenberg (Søby, 2021-05-07)

#186

Karina Larsen

Karina Larsen (Holbæk , 2021-05-08)

#187

Syntes at Mette Frederiksen profiler sig som børnenes Statsminister for og score billige point uden at hun har sat sig ordenligt ind i hvad en tvangsadoption betyder for dem som er forældre. Bare fordi at man er en smule til siden, så skal man stemples som uegnet som forældre. Det er ved og udvikle sig til et lille Kina.

Jens Christiansen (Greve, 2021-05-08)

#188

Det er en uhyggelig udvikling indenfor tvangsanbringelsesområdet og den stigende antal tvangs-bortadoptioner.

Wilma Clausen (Nyborg, 2021-05-08)

#190

Tvangsbortadoptioner overskrider menneskerettitghederne, og må "kun" finde sted med de biologiske forældres tilladelse. Hjælp dog først og fremmest de nødstedte familier!

Kate Johanne Riis Cordsen (Gudhjem, 2021-05-09)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...