Sig nej til EUs plan om at sidestille dansk jagt og lystfiskeri, med minedrift.

I EU arbejder man pt. på en plan om at lukke for al jagt og fiskeri i natura 2000 områder, fordi man mener, det kan sidestilles med minedrift. Dette er i sig selv fuldstændigt vanvittigt. Men for at det ikke skal være løgn så arbejder miljøministeren og støttepartierne på den samme plan, hvilket vil være en bombe under lystfiskeri, jagt og havjagt i Danmark. Dette er IKKE en konspirations teori men er bekræftet flere steder af uafhængige kilder.

Det betyder at DU ikke kan gå på jagt eller fiske i alle de områder der er Natura 2000 - hvilket tæller meget store dele af de danske søer og vandløb, men også private områder, hvor jagten og fiskeriet idag er en del af naturbevarelsen. Ud over at være en meget grov krænkelse af den private ejendomsret og af aftalen om natura 2000 (hvor jagt og fiskeri blev nævn som IKKE skadelige aktiviter) så er det ødelæggende for vores fælles arv til vores børn.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vores miljøminister skal score billige point hos støttepartierne ved, at lukke vores fælles muligheder for at fiske og gå på jagt for tid og evighed!

Du skal gøre noget og det skal du gøre det NU - man har forsøgt at snige det igennem under coronaen, og der er mange politikere, både lokalt, national og på EU plan der IKKE ved det.
Så råb op! Gør dem opmærksomme på hvad der er ved at ske og gør en forskel for dine børns og din egen fremtid. Skriv under - sig NEJ,TAK.

Niels-Peter Henriksen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Niels-Peter Henriksen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.