#SaveOurSoftice - Nej til afskaffelse af softicemaskinen i Landsforeningen Autisme

Støt det danske borgerinitiativ, #SaveOurSoftice, når vi går sammen om at stoppe afskaffelsen af softicemaskinen i Landsforeningen Autisme.

Vi må og skal have afsøgt alle muligheder for at skåne soft-ice maskinen.
Det er lige til et mistillidsvotum, hvis man så meget som bare tænker på at fratage muligheden for Landsforeningen Autismes medlemmer og sekretariat til at tilgå denne essentielle og ekstremt vigtige kontorfacilitet.

Det er helt væsentligt at vi finder en løsning på det her. Der må være andre måder at kunne indhente økonomi på, end denne nærmest mere symbolske handling. For hvad får man for en brugt softice-maskine, som nok ikke har den største materielle værdi, men til gengæld besidder ubeskrivelig stor affektionsværdi?

Sig derfor nej til afskaffelsen af softicemaskinen!

Christopher Trung Paulsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Christopher Trung Paulsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.