Sæt prisen ned på parkering i Ørestad

Ovenpå de seneste skriverier omkring de "høje" priser på parkering i de ældre dele af København, synes vi, at det er på tide at gøre opmærksom på de urimelige priser på parkering for alle københavnere, der har bosat i Ørestad.

Vi skal betale omkring kr. 1.000 pr. mdr. for at parkere (afhæning hvilken ende af Ørestad, vi bor i), dette mener vi skyldes de monopollignede tilstande, der føres i området - kun By og Havn administrerer/opfører al parkering i området, og vi er som ørestadeborgere stavnsbundet til at betale prisen.

Med denne indsamling vil vi gerne sætte fokus på problemet - og sikre, at vi får retfærdige priser i området - vi er en del af København, og endda i den ydre del af København - og alligevel er det dyrere end en beboerlicens i City.

Vi ønsker med denne underskriftsindsamling at påvirke kommunalpolitikerne til at hjælpe os med at få sænket prisen til et niveau som i den resterende del af København.

Thomas Edvardsen og Christina Winnie Simonsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Thomas Edvardsen og Christina Winnie Simonsen Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.