Retfærdighed Nu: Hjælp Alan Dashti med at opnå sin drøm om dansk pas.

Alan Dashti fra Horsens står over for en hjerteskærende uretfærdighed. Hans liv i Danmark siden 2002, og utrættelig indsats på arbejdsmarkedet siden 2015, er blevet overskygget af en skæbnesvanger beslutning: hans ansøgning om statsborgerskab er afvist på grund af coronanedlukningens indflydelse og hans modige skridt mod videreuddannelse.

Vi udfordrer nu denne beslutning. Hvordan kan en mand, der har vist sådan en vedholdenhed og tilpasningsevne, blive mødt med afvisning, når han netop forsøger at styrke sin fremtid i Danmark?

Vores krav er klart: Vi søger en retfærdig forklaring. Alan Dashti fortjener ikke blot anerkendelse for sit bidrag til samfundet, men også en chance for at fortsætte sin rejse i landet, der er blevet hans hjem. Hans historie rører ved hjertet og fortjener retfærdighed

Fortjener han en afvisning, fordi han sørger for at tænke langsigtet og vil blive ved med at bidrage til samfundet i mange år, i stedet for at være en byrde for samfundet pga. skader fra sit arbejde?

Jeg giver med min underskrift Mina Sharif tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.