Red Albertslund Ridecenter fra lukning

HJ√ÜLP! SKRIV UNDER! ūüėä

Albertslund ridecenter er desv√¶rre lukningstruet ved de kommende budgetforhandlinger ūüėĒ Albertslund ridecenter er ikke kun et ridecenter, men et tilholdssted for alle! Alle er velkommen store som sm√•.¬†

For rigtig mange er Albertslund ridecenter deres andet hjem og alle de sk√łnne mennesker bliver ens anden familie ūüėäKernev√¶rdierne p√• ridecenteret er, at der skal v√¶re plads til alle, at vi hj√¶lper hinanden, at vi tager os af hinanden, og ikke mindst at alle behandles med respekt og tager ansvar ūüĎćūüŹľ

Vi har en masse sk√łnne unge t√łser p√• ARC - alle med den f√¶llesn√¶vner, at uanset baggrund, s√• har de fundet deres plads p√• ARC! En plads og et sted som nu risikerer, at bliver taget fra dem! Vi har derfor brug for jeres underskrift, s√• vi sammen kan vise kommunen, at ARC er kommet for at blive ‚̧ԳŹ

Louise J√łrgensen - albertslund ridecenter    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Louise J√łrgensen - albertslund ridecenter tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed p√• dette omr√•de.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekr√¶fte din underskrift. For at sikre, at du kan modtage vores e-mails, tilf√łj venligst info@skrivunder.net til din adressebogs liste over sikre afsendere.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.