Protest mod byggeri i 2 etager (gælder alle bygningstyper) – i området A1 i Greve

2EtagerNej5(2)5.jpgEfter massivt pres fra borgerne blev det i byrådet besluttet, at der skulle udarbejdes nye lokalplaner for Strandvejsområdet i Greve. De nye strandvejslokalplaner skulle være mere præcise i forhold til intentionerne for området og den helhedsplan og kulturarven, der er udarbejdet for området. Derfor undrer vi os over, at der nu bliver fremsendt et forslag til en ny lokalplan for Strandvejsområdet i Greve, hvor A1 områderne udlægges som et blandet område med byggeri i 2 fulde etager. Vi mener ikke, at forslaget er udarbejdet under hensyntagen til de mange protester.

En af de væsentligste årsager til de mange protester mod de tidligere lokalplaner for Strandvejsområdet var netop, at det var en mulighed at bygge i 2 fulde etager.

I det nye forslag til lokalplan 12.50 for dette A1 – område (dvs. langs hele Strandvejen) må man bygge i 2 fulde etager.

Ikke-angivet-11.jpg

Dette har aldrig været intensionen med borgerprotesterne eller med de over 1200 underskrifterne afleveret til byrådet mod etagebyggeri i villakvartererne. Og det er heller ikke det, der står i kommunens egen helhedsplan for Strandvejsområdet, som er udarbejdet af byrådet og i dialog med alle kommunens borgere.

Skriv under hvis du vil støtte følgende indsigelse til lokalplan 12:50:

- Det skal ikke være tilladt at bygge i 2 etager (gælder alle bygningstyper) hverken med eller uden erhverv i A1 området.

Tak for din støtte!

Bjarne Peter Witthøft, Hundige strandvej 102A og Dorte Søgaard Schrøder, Hundige Strandvej 102b    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Bjarne Peter Witthøft, Hundige strandvej 102A og Dorte Søgaard Schrøder, Hundige Strandvej 102b tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.