Overbygningsskole i Støvring? NEJ TAK!

Kære politikere og skoleforvaltning i Rebild kommune! TAK for jeres store arbejde - men hvis I skulle være i tvivl, så er vi MANGE der mener, at en overbygningsskole i Støvring IKKE er den bedste løsning på kapacitetsudfordringer på skoleområdet i Støvring by. Vi underskriver her - og siger dermed NEJ TAK til en overbygningsskole! Vi ser frem til at blive inddraget i det videre arbejde med at finde en konstruktiv løsning på den udfordring vi står overfor!

Sidste frist for underskrift er d. 12. oktober. Det endelige resultat planlægges at blive præsenteret for politikkerne på byrådsmødet d. 14. oktober. På forhånd mange tak for din underskrift.

Charlotte Pedersen, mor til 3 børn på Karensmindeskolen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Charlotte Pedersen, mor til 3 børn på Karensmindeskolen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.