Nyvalg Nu

En statsminister med flere skandaler bag sig og en regering som fortsætter Mettes magtregime ved at bryde alle løfter og aftaler.

En Regering som angriber samtlige lønmodtagere rettigheder for selv at tegne overenskomster og ferier mm.

En Regering som sætter sig over Folkets og landets sundhed og velvære, ignorer de ældre, svage, børnene, hospitalsvæsen forvejen vindings skyld. En Regering som ikke vil ændre vilkårene og skabe retssikkerhed for fædre og børn i det familieretslige system.

En Regering som fortsætter den magtfuldkommenhed som den forrige regering førte,. En Regering som vil tvinge mere arbejde på folket mens de selv hæver egen løn og lønninger til uhørt stort antal spindoktorer salt ansættelser på kryds og tværs af hinandens familier alt imens folket må punge ud med 35-50000 ekstra om året for at klare sig. En Regering uden kontakt til og forståelse for hvad som rør sig blandt deres vælgere

Jeg giver med min underskrift Heintz Svarter tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.