NOK ER NOK – VI KRÆVER KOMPENSATION FOR STØJ FRA DSB OG BANEDANMARK

Som beboer langs Lille Syd banen er vi godt og grundig trætte af al den støj, som generer vores hverdag - og nat.!

Først iværksatte BaneDanmark udskiftning af jernbanespor mellem Næstved og Køge, hvilket gav ulidelig støj - især om natten. Bevares vi kunne klage og søge kompensation for støjen, og der var endda ”tilbud” om støjisolerende forbedringer i form af nye vinduer m.m., men BaneDanmark vendte ALDRIG tilbage.

Så skulle der opsættes master i forbindelse med elektrificering af samme strækning, hvilket IGEN gik ud over vores nattesøvn - stadig ingen reaktion…..altså udover ”vi beklager generne, som er midlertidige og til gavn for miljøet. Nu er det så DSB der smadrer vores sommer med de gamle dieseltog og dobbeltdækkere, der kører på Lille Syd banen, mens BaneDanmark udfører sporarbejde mellem Næstved og Ringsted.

Vi føler os derfor generet i uhørt omfang og kræver kompensation for, at vores ellers så rolige boligområde er havnet i et rent inferno af støj og gener, som har nået helt uacceptable højde, der ikke er blevet bedre af, at BaneDanmark tillige har fjernet det ”naturlige” støjværn i form af træer langs strækningen pga. elektrificeringen.

351605_605_0_0_0_0_0_4.jpgSkriv under og del meget gerne, så vi kan få råbt de ansvarlige op.

Rita og Villy O. Christensen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Rita og Villy O. Christensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.