nej til ulve i danmark

vi er imod ulve angriber vores husdyr .uden de må reguleres ..det er ren dyrplageri og koster landmanden mange penge og meget bøvl med at fjerne de lemlesdede og døde dyr .

der er også mange der bor i området  ved stråsø  // ulfborg der er meget nervøse for at færdes  i den skønne natur ..

Husk på at der ikke findes noget krav om ulvesikring. Det er alene et tilbud som kan bruges af fåre og gede besætninger i den udpegede ulvezone. Og dyeholder bliver efterfølgende ansvarlig for vedligeholdelsen, som på få år langt overstiger etablerings udgiften. Der var netop placeret heste på den aktuelle fold, fordi vi havde erkendt den ikke kunne holde ulve ude og derfor efter aftale med NST, valgt at den blev græsset med heste.

derfor skriv under på nej til ulve i danmark ..herpå..husk mail ...mange tak ..

--------------

svend ...nej til ulve i jylland 297 a .    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift svend ...nej til ulve i jylland 297 a . tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.