Nej tak til riathlon - bevar military i Danmark

Pr 1/1-2015 bliver military til riathlon. Beslutningen om dette er taget af Dansk Rideforbund til trods for, at der på militarydagen 2014 i fælles forum var enighed om om at afvente et navneskifte til det helt rigtige navn var fundet. Planen var at tage det op igen på militarydagen i 2015.

Desværre er der i mellemtiden sket det at man oppefra har besluttet, at medlemmerne ikke skulle have indflydelse. Trods det, at man tidligere har valgt at høre medlemmerne, og de tydeligt har tilkendegivet, at de ikke mente, det rigtige navn endnu var fundet, har man valgt at ændre navnet fra military til riathlon pr 1/1-2015.

Den beslutning ser vi gerne, at Dansk Rideforbund laver om. Det må være rimeligt, at udøverne af sporten kommer med på råd, og at navnet besluttes på demokratisk vis. Skriv under her, hvis du er enig.

Ved at underskrive giver jeg Majbritt Jacobsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.