Nej tak til Formel 1 i København

København egner sig ikke som væddeløbsbane for hurtige Formel 1-biler. Dels vil det skabe for meget larm og uro i et tætbefolket område i for lang tid, dels vil det skabe for store besværligheder for både borgere, insitutioner og erhvervsliv - og dels vil det koste for meget i både sikkerhedsforanstaltninger og når trafiklys, træer m.m. skal fjernes og senere genetableres langs ruten.
Så vi siger nej, tak til Formel 1 i København - men vil foreslå konsortiet at tage ideen og istedet bruge de jyske motorveje omkring Herning til formålet. Boxen i Herning blev som bekendt også fravalgt ved Det Internationale Melodi Grand Prix i 2014, men nu kan Herning blive verdenskendt som Formel 1 destination i stedet for.