Nej tak til flere flygtninge i Danmark

Der er et yndigt land, et land vi er stolte af, som har værdier og kærlighed for tradition så vel som for frihed til selv at vælge. Et land med fællesskab og hjælpende hænder. Men hvem skal vi hjælpe? Skal vi hjælpe vores børn med at sørger for gode skoler, med trygge legepladser og lærere som har tid og midler til rådighed? Skal vi hjælpe vores venner, dem som går arbejdsløse og derfor er kommet på støtten og er i kø et til job? Skal vi hjælpe vores forældre, som er på plejehjem, og får overkogte kartofler, som bliver varmet i en mikroorvn før servering?

Ja, det skal vi da! Vores skattepenge skal lige præcist havne her! De skal reparere vores veje, tænde lys i vores lygter og opbygge trygge rammer, fordi vi elsker Danmark.

De skal derimod ikke lande i lommerne på flygtninge, som ønsker en kultur som er i strid mod vores, i form af kontanthjælp eller anden bistand. Og jeg mener ikke Danmark har plads til flere flygtninge. Vi har alt for mange arbejdsløse i forvejen, og i systemet bliver de som gerne vil arbejde glemt. Og hvorfor? - fordi vi har regler om at flygtninge skal integreres, så de kommer foran i køen til jobs. Slut! Vi har ikke plads, og vi må tænkte på vores egne først, vores børn og vores fremtid.

Nej tak til flere flygtninge! 🇩🇰

Jeg giver med min underskrift Kathrine D.K tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.