Nej tak til kæmpevindmøller i Trustrup/Lyngby/Albøge

Skriv under, hvis du siger NEJ til opførelsen af 3 kæmpevindmøller i projektet Nygård-Bjørnholm ved Trustrup, Lyngby og Albøge i Norddjurs Kommune.

NRGi vil udskifte og omplacere 5 gamle vindmøller på Nygård med 3 nye kæmpevindmøller som er 150 meter høje.

Udskiftningen af disse vindmøller vil have store konsekvenser for alle disse landsbyer, da landvindmøller påvirker ejendomspriserne negativt. Jo flere landvindmøller inden for en radius af 3 km for ens ejendom, jo større værditab.

Ejendomsværditab er blot én af konsekvenserne af opførelsen af disse kæmpevindmøller. De nærmeste naboer til disse vindmøller vil opleve store gener i forhold til støj og skyggekastninger. Dette vil i værste konsekvens kunne føre til dårligere helbred, da ens søvn kan blive ødelagt, man kan blive stresset og deprimeret af disse støj- og skyggegener og generelt få forringet ens livskvalitet.

Få mere information om projektet på Facebookgruppen "Nej tak til kæmpevindmøller i Trustrup/Lyngby/Albøge"

Denne underskriftindsamling vil blive videregivet til Norddjurs Kommune, hvor den forhåbentlig kan påvirke lokalpolitikerne til at sige nej til dette projekt.

Josefine Gørup Jacobsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Josefine Gørup Jacobsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.