Napparsimaleriataarnermi sulisinnaajunnaarnermi pisortanit ikiorserneqarsinnaaneq eqaannerulerli! Ansøgning om offentlig hjælp, ved pludselig opstået uarbejdsdygtighed pga sygdom, MÅ blive nemmere!

Tassanngaannartumik napparsimalernermi sulisinnaajunnaarnermi amerlasuutigut pisortanit ikiorsiissutinik qinnuteqarneq ajornakusoortarpoq. Tamannalu Knud Serritzlevip aqqusaarpaa. Qinnuteqaraluarneri itigartinneqarput, nuliata namminerlu kontoi imaqarmata nuliaasorlu isertitaqarmat. Tassa imaappoq allanik isumalluusersortalertariaqalersoq. Tamannali ukiorpanni inuppassuarnit misigineqartarpoq ilaatigut inuttut nakkarnermik naleeruttutut misiginermik kinguneqartarluni. Tamannalu unitsittariaqarpoq, inatsisit allanngornissaat piffissanngorpoq!

Det er ofte svært at få offentlig hjælp når man bliver alvorligt syg og ude af stand til at passe er job,
Det har Knud Serritzlev oplevet.
Han fik afslag fordi der var penge på hans og konens konti, og fordi konen har er job. Han er afhængig af andre. Det oplever mange andre også. Det kan have store menneskelige konsekvenser.
Det må ændre. Det er på tide, at lovgivningen bliver ændret!

Jeg giver med min underskrift Knud Serritzlev tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.