Mor skal beholde den sorte lænestol

vores moder har tænkt sig at fjerne den mest komfortable stol på denne planet og erstatte den med noget designer bæ. Vi står ikke inde for dette. Den sorte lænestol (den som står i hjørnet ved køkkenet) er en unik og enestående stol. Den er det eneste der skaber glæde i vores liv. Efter en lang dag kan man sætte sig og synke ned i den og alle ens smerter forsvinder. Den er som et varmt kram, som en sky, som gud selv og vi har aldrig oplevet noget så behageligt som den. Vores moder synes den er begyndt at blive lidt slidt og vil derfor gerne købe en ny stol. Vi ved alle sammen at ingen stol ville kumme hamle op til den sorte stol og hendes valg af en ny stol er 100% baseret på hendes version af pænhed og ikke komfortabelhed. Det hun ikke kan se er at denne stol er en del af os. Ja den er lidt slidt, men ved du hvad det kaldes: patina.  At komme af med den ville ikke blot være forfærdentligt for vores numser men også en skamplet i denne families historie det ville være som at fjerne Eiffeltårnet fra Paris som at fjerne det skæve tårn fra pisa, som at fjerne dejen fra pizza. Hvem vile spise en pizza uden dej? INGEN. Det ville være den største tragedie i historien af alt tid nogensinde. Derfor beder vi jer om at skrive under her og stoppe hende.

Emilie, Casper og Gustav    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Emilie, Casper og Gustav tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.