Meeqqeriviit pitsanngorlit/Bedre institutioner

Ukiut qassit angajoqqaajusugut tusaatinnialerpugut, meeqqeriviit sulisussaaleqisut, taamaalillutillu toqqissisimanarnani meeqqerivimmiittuuteqarnissaq. Sulisut ikittunnguit pikkorikkaluarlutik, sakkortugalugu sulisussaarunneq unikaasut. Kiisa ukiut qassit meeraq ineriartornissaa, inuttut, meeqqat allat akornani, pisinnaasaalu, kingulliunneqartuarlutik.

Iliuuseqartoqarli massakkut!

De sidste mange år har forældrene råbt op omkring institutionerne, da der er personalemangel, som gør det så utrygt som forældre at have et barn i institutioner. Til trods for de enkelte der troligt kommer på arbejde, bliver de overbebyrdet og der er mange steder man personale stopper. Gennem de sidste mange år har barnet ikke været i centrum, men hvordan dagen skal overleves, så barnet udvikling kommer i sidste række.

Der skal ske noget nu!

Paarma Rosvig Pedersen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Paarma Rosvig Pedersen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.