Indsigelse mod 3 sporet udvidelse af Englandsvej

Vi Beder dig som medmenneske eller borger i Tårnby kommune om at gøre indsigelse mod udvidelsen af Englandsvej, som de påtænker skal være 3 sporet, løsningen kommer til at have store konsekvenser for folk med bopæl ud til vejen da det nye bilspor kommer til at ligge helt ind mod husstandene, de vil fjerne al parkering og træer som indtil nu har givet os mulighed for at få vores biler ind og ud af indkørslerne, det nye forslag er alt andet en hvad man kan kalde trafik sikkervej da biler skal ud over fortorvet , cykelsti og så 2 sporet vej. Den 3 sporede vej kommer til at øge støjniveau og trafik hastighed i et kvarter som der er mange børne familier i, samt en børnehave hvor børnenes legeplads ligger ud mod vejen, og aflevering af børnene bliver så besværlig da der ikke kan Parkeres i modsatte side. Den 3 sporede vej kommer ikke til at have effekt da kommunen endnu ikke har fået godkendelse til 2 sporet nedkørsel til motorvejen. Hvorfor er der ikke fokus på at fordele den tunge trafik ud på alternative veje hvor der kan laves motorvej nedkørsler? Dem som klager over køen på Englandsvej er folk fra Dragør men de ville ikke komme med støtte til projektet, samt busselskaberne som klager over kø og de ønsker heller ikke at bidrage økonomisk men det er hovedsageligt dem det vil gavne dog kun med en strækning på 600mtr. Tårnby kommune burde have fokus på egne borgere i dette tilfælde.

Jeg giver med min underskrift Marianne Rosendal tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.