AFSKAF DE ULOVLIGE MILJØZONER/LAD VÆRE MED AT BETALE MILJØBØDER!

Lad være med at betale miljøbøder. Miljøzoner og miljøbøder ER ULOVLIGE. Det er endnu en gang bullshit fra den mafia, der kalder sig staten.
Der er ingen beviser på, at de eftermonterede partikelfiltre virker.
Mekanikere griner af disse filtre, som:

1) ingen evidens har

2) er umulige af skaffe

3) er dyre

4) bilen skal godkendes til at få dem monteret

Har du undret dig over, hvorfor verden er blevet så klimahysterisk? Hvor kommer beviserne fra, at det, magten vil have os til at gøre for klimaet, virkelig nytter? Follow money metoden siger det modsatte...

Læs fx, hvad smart cities eller 15 minut cities går ud på. Det handler slet ikke om miljø. Men KONTROL. Det er statens værktøj til at få lukket ned de selvstændige erhverv - "for klimaets skyld"...Tvinge dig til at blive endnu mere afhængig af staten, om du er en frisør, der har en salon i centrum og skal parkere bilen i byen eller en tømrer, der har opgaver i "miljøzonen". Staten har smadret nok gennem de sidste 3 år (og sikkert flere), med de ulovlige nedlukninger, fup hjælpepakker, censur af alt der ikke passer ind i deres narrativ osv. Hvor længe vil du være med til at smadre din økonomi og dit liv, afhænger af dig selv. Bliver du ved med at finde dig i alt bullshit fra staten, så held og lykke med at blive slave i kontrolbyerne.

Gør noget NU, så du og dine efterkommere ikke skal leve under diktatur af globalister.
Smid dummebøder ud og stil krav til myndigheder/staten, at de skal komme med beviser på, at deres bullshit virker. Om det er partikelfiltre eller andet, er ligegyldigt!

Kom ind i kampen - det er på tide, at DU indser, at DU har en stemme. At ingen, staten, myndigheder inkluderet, kan gøre noget uden DIN SAMTYKKE.

Ps. De mange afgifter, vi har betalt i årevis, bl.a. for såkaldte co2 aftryk er FUP, find info om klimahoax her:

Citerer:Luften er 99 procent nitrogen & oxygen - argon det meste af de næste 1 procent. Der er intet i luften, der viser, at mennesker overhovedet er her. At foregive, at nogle få molekyler af en sporgas CO2 kan ændre klimaet i en oceanisk vandverden er betagende hykleri.

Jeg giver med min underskrift Ilona tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.