Ikke flere ubudne gæster på vores bygninger

Vi har været under angreb i vores egen bygning i flere måneder nu. Unge, der kommer fra den internationale skole ved siden af, som har udsat for hærværk på vores fællesarealer, såsom det ødelagte fjernsyn som blot et eksempel. Andre, der kommer og forsøger at bryde ind i vores lejligheder for at stjæle vores værdigenstande. Andre, der kommer for at ryge joints og drikke alkohol, som om det var lovligt, og hvis man ved at turde selv ville få dem til at gå ud, modtager man kun uretmæssigt trusler. Når politiet blev kontaktet mange gange, var deres svar altid det samme: "Vi har for travlt til sådan noget...". Det er på tid, at tingene ændrer sig. Hvis du ligesom mig er træt og ønsker konkret forandring, så skriv under. Det er det, der vil gøre os stærke til fremtidige forandringer.

Jeg giver med min underskrift Emilio Nielsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.