Hjælp Vallensbæk Ridecenter fra katastrofe !

Vallensbæk Kommune har d.30.04 uden forvarsel opsagt alle private hesteejere på Vallensbæk Ridecenter!

Dette for at lukke ridecenteret og omdanne det til et rideakademi.

Det har allerede nu store konsekvenser for mange.

De ca. 60+heste (& ejere) , har nu 3 mdr. varsel til at fraflytte!

En stor del af disse mennesker, som har privat heste derude idag, har tilsammen lagt årevis af kræfter, på at holde stævner, faciliteter, ånden og sammen med både nuværende og tidligere tilknyttede hesteejere,har lagt tusindvis af frivillige timer på at have Vallensbæk Ridecenter på kortet, som en af landets største, disse private hesteejere der nu er på stedet, må kvittere for dette med et farvel om 3 mdr!

Hvad kan det her betyde for SIV klub? Mange af disse som driver denne, har deres heste på Vallensbæk Ridecenter ?

Hvad betydning har det for stævnerne, som i stor grad er håndteret af de selvsamme frivillige, der er blevet bedt om at flytte?

Rideskole ryttere, som vil have deres egen hest på et tidspunkt? Den overgang fra rideskolerytter til privat hesteejer?

Hvad betydning har det for ca. 60+hesteejere som nu skal ud og finde nye steder at placere deres hest?

Er det noget Vallensbæk Kommune vil stå inde for?

Vi ikke blevet hørt, og har dermed heller ikke kunne hjælpe med forslag!
Vi ønsker et sted med plads til alle, som idag, og ja da, gerne bedre!
men at fjerne alle ildsjældene, den frivillige arbejdskraft og muligheden for at bygge bro mellem private, klubben, og rideskolen er ikke den rigtige vej.

Der skal være plads til alle!
Også de private heste ejere, tidligere, nuværende, OG fremtidige!

Vi underskriver, fordi vil også gerne høres!

(HUSK at bekræfte din underskrift via. e-mail)

info om planerne :

vallensbæk ridecenters private hesteejere    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg vallensbæk ridecenters private hesteejere tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.