Hjælp med at bevare Byg og Leg i Vejle på Nørremarken.

Er du en af de mange der er glade for det natur skønne område oppe på Nørremarken, Byg og Leg. Det er et frirum som bliver benyttet af børnefamilier, ældre, personer med udfordringer og folk der elsker natur og dyr, ja sådan set næsten alle både fra Nørremarken men også fra resten af Vejle.

Byg og Leg er lige nu desværre rigtig tæt på at lukke ned, en af de eneste grønne og idyliske områder på Nørremarken. Så synes vi alle skal samle os og hjælpe med at samle underskifter så vi forhåbeligt kan få Vejle kommune til at genoverveje deres besluting om lukningen af Byg og Leg. Screenshot_2021-01-08_at_20.02_.29_1.png

Ved at underskrive giver jeg Natacha Phillip tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.