GYMCAMP SG 2019

Ved at underskrive støtter du kampen for, at 3.g på Skanderborg Gymnasium igen får lov til at holde gymcamp de 3 sidste skoledage.

Gymcampen er blevet taget fra 3.g-årgangen på Skanderborg Gymnasium, selvom der blev lavet en mundtlig aftale sidste år, hvor det blev lovet, at gymcampen ville finde sted igen i 2019, som belønning for, at nogle piger hjalp med at rydde op efter sidste års camp. Det er dybt uretfærdigt, at denne aftale bliver brudt, og med din underskrift er du med til at sætte fokus på denne uretfærdighed, så vi sammen kan råbe ledelsen og lærerne på Skanderborg Gymnasium op.

Mathilde Kjeldsen & Christian Weits    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Mathilde Kjeldsen & Christian Weits tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.