Giv de hjemløse et sted/en plads at være i København

Har  i længere tid fulgt Marlene Malle Granild (utrolig hjertelig hjælpsom hjemløs kvinde) hjemløs til hjemløs  fangerne på bænken (Sydhavnen)hvor vi følger de hjemløse. De står i en frygtelig situation hvor de ikke kan være i fred nogen steder, romaer terroriserer truer dem og andre borgere.Der har været episoder med vold tyveri trusler mm. De er trætte udsatte utrygge bekymret bange og ønsker bare et sted de kan være, en plads el lign. De tør ikke sove og må hele tiden være på vagt. Hvor er det glansbillede vores politikere tegner af vores land? Det er ikke eksisterende eller ekstremt krakeleret..de svageste borger i vores land, bliver ofte dem,der bliver vendt det døve øre og blinde øjne til.,,Det at være hjemløs er umenneskelig hårdt .. derfor er det vigtigt at vise vores empati sympati og støtte op. Giv de hjemløse en plads/grund.. er mennesker vi snakker om ikke en død ting .

Jeg giver med min underskrift Mette tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.