Genovervejes af medarbejderrokade på værestedet solsikken i Jammerbugt kommune

Inger Poulstrup har taget en ledelsesbeslutning om at lave medarbejder rokade på de sociale væresteder i Jammerbugten, vi borgere i solsikken mener dette er helt forrygt og det skaber utryghed, ustabilitet og unødvendig stress. Vi har lavet en underskrift indsamling der har til formål at få vores alle elskede Anne-Mette Jespersen Kragh tilbage i sin stilling som hun har haft de sidste mange år, vi kan ikke undvære hende ikke i ungegruppen og heller ikke i hverdagen. Og vi vil ikke finde os i at blive sat i andenpriotet når det kommer til vores trivsel!

Jeg giver med min underskrift Kasper høybye tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )