Genindspil valgkampen

Den nuværende valgkamp er urealistisk og dårligt skrevet. Den er fuld af plothuller, pludselige nazister, partier der kæmper mod sig selv i stedet for hinanden og andre tegn på at forfatterne slet ikke har nogen plan for noget. For ikke tale om en helt anden vandkamp der kom først, men nu åbenbart bare er helt glemt.

Vi kræver at valgkampen bliver genindspillet forfra, skrevet af kompetente forfattere der forstår hvordan en valgkamp fungerer, og som kan give partierne konsekvente budskaber og mål - hellere en solid historie end plot twists uden andet formål.

Ved at underskrive giver jeg Stefan Blomme Holm tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.