Fra POLITIET til dig! +70 hæderlige tjenestefolk er gået sammen for at afsløre COVID-19 bedrageriet..

Den 9. april 1940 nåede Anden Verdenskrig til Danmark, som alle danskere med almen skolegang ved eller de mere heldige af os har lyttet til førstehånds fortællinger fra vores bedsteforældrere. Den 19. september 1944, Sorgens dag i Danmark var da det stolte danske Politi blev deporterede til fangelejer i Tyskland. Storbyernes politikorps cirka 2000 af vores bedste mænd i alle aldere blev arresteret og tvangs deporteret til Tyskland hvoraf mange aldrig så deres elskede famillier og hjemland igen. Det er nærmest utænkeligt at forestille sig den skræk, stres og sorg de mænd og deres famillier måtte gennemleve på krop og sjæl.

Mine damer og herrer nu er vi der igen...
27. feb. 2020 nåede Tredje Verdenskrig til Danmark, dansker "testet" positiv for COVID-19.

Min underskrift indsamling er for de bedste af os alle, POLITIET, 70+ modige og retfærdige Politi Mænd & Kvinder med sund fornuft er gået sammen for at rapportere til verden hvad der i virkeligheden foregår. Venlig læs orginal brevet nedenfor. Jeg håber inderligt kære Tjeneste mand & kvind eller også almendelige Danske borger, støt mig med din underskrift så denne information kan nå ud til så mange borgere som muligt, men mest af alt tilkendegiv en støtte til de modige og højt værsatte tjenestefolk der har brug for alt den støtte de kan få. Som alle ved det er ikke for de sarte sjæle at gå imod dagens korrupte Politi rangorden.

COPS_FOR_COVID_TRUTH1.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH21.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH31.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH41.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH51.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH61.jpgCOPS_FOR_COVID_TRUTH71.jpgUnderskriv underskriftindsamlingen her og på Politiets egen hjemmeside og udskriv orginal brevet og videregiv det til minimum 3 Politi tjenestefolk i dit lokal område. De har alle brug for at blive oplyst, jo før stopper vi dette fuldstændige vanvid.
Forhåbentlig vil vi meget snart se det rigtige Politi skille sig ud fra den hjerne vaskede problem del af Politiet og tage den rigtige side, folkets side før det er for sent.
Hjemmesiden:

TYRANNY OF GOVERNMENT, OR BEST INTERESTS OF THE PEOPLE? https://advocateme.wixsite.com/copsforcovidtruth

Direkt link til brev: https://12224e9c-a5fa-4daf-962b-f9379e0c0efa.filesusr.com/ugd/e12357_d50d93c3b9bf4eb0ab703b96f5fc5dbe.pdf

Men hvorfor spørg du måske dig selv, der er flere aspekter:
1. Medicinalindustriens alt for dominerende magt faktor.
2. Georgia Guidestones - eugeniker Bill Gates & Co. har haft en plan i mange år..
3. Kontrol, En håndfuld af ekstrem rige psykopater vil kontrollere os alle i en grad der får romanen 1984, af George Orwell til at minde om et Tornerose eventyr.
4. Købe kraften, Folkets købekraft, den fri bevæglighed, de vil stjæle vores kontanter bogstavligt talt. Jeg vil skyde på inden for 2 til 3 uger får vi at vide vi ikke kan have kontanter i vores samfund og undskyldningen vil selfølgelig være at det er Covid-19 smittekilden og derfor skal fysisk penge bortskaffes øjebliklig. Samfundet vil derefter indlede en relativ hurtig transformations fase hvor vi overgår til et pengeløst Teknokratisk regime samfund hvor alle betaler med sin telefon [i starten] eller den chip der indskydes i hånden.
Der er måske den der ville tænke det ville være på tide med et godt teknologisk fremskridt, ja det er bare de forkerte der holder "nøglen". Den dag du udtrykker utilfredshed med regimet endnu engang har trukket din farmor 500 kr. i en i forevejen minimal leve pension så virker din og din samlevers chip pludselig ikke i en uge? Næste gang er det måske 2 uger... Eller måske støtter du det "forkerte" politiske parti og pludselig virker din chip ikke igen? ja du kan selv finde på flere er jeg sikker på.

En god video der opridser tingene rimeligt godt: THE COVID-19 GLOBAL ORDER (THE HIGHWIRE WITH DEL BIGTREE)  https://www.bitchute.com/video/4J7iXuBmmbZS/?list=subscriptions

Forbrydelse imod menneskeheden: Vil vores genneration bevidne endnu en Nürnberg retsag?

21st Century NUREMBERG Trials:  https://www.youtube.com/watch?v=T3DNV7v5i74&feature=youtu.be

Mange lande fandt ud af alle de test kids der var tilsendt var alle konterminered, så er det ikke svært at påvirke en statistik graf er jeg ret sikker på vi meget hurtigt kan blive enig om.

Coronavirus testing kits heading to the UK found to be contaminated with Covid-19 https://www.standard.co.uk/news/health/coronavirus-test-kits-contaminated-covid-19-a4403021.html

Hvis du søger på information "tainted vovid-19 testing kits" i dag via den stærkt manipulerede søgetjeneste Google vil du finde et hav af "søge resultater" der førsøger at virke som Damage Control.

Det er ikke en vaccine regimet forsøger at nare Det Danske Folk til at få indsprøjtet i deres dyrbare blod. Det er et GMO eksperiment, der er ingen mennesker der er ved deres fulde fem der vil deltage i det eksperiment. For et år tilbage kunne man næsten ikke finde Hr. Bill Gates nogen steder på elektroniske medier uden han skulle fortælle sin lille betalte skare af psykopater, at der er for mange mennesker i verden og hvis hukommelsen tjener mig korrekt var hans ord mundret: "med gode vaciner kan tallet bringes ned". Bill Gates's Depopulation Initiative [U.N Agenda 21] https://www.youtube.com/watch?v=Gc16H3uHKOA

Vil man forstå og fordype sig yderligere i den sande vaccine historik kan jeg varmt anbefale bogen: Dr. Mary's Monkey by Edward T. Haslam

Hvis der er noget folk bliver syge af så er det de nye 5G master der i alt hast med fandens vold og magt skulle opsættes over hele landet. Det er der en klog dame ved navn Fr. Lena Pu der har meget mere forstand på end hvad jeg har. Her er der et godt foredrag: 5G: Health Risks:
Surveillance and BioWeaponry – Lena Pu (Sept 2019)  https://www.youtube.com/watch?v=D1pzeTFmCn8&feature=emb_logo
5G[297G]

5G [297G] skade forebyggende kosttilskud, der vil jeg anbefale en video fra Dr. Erik Berg: How to Heal COVID Lung Damage https://www.youtube.com/watch?v=4r0E_FKxEWo

De vil presse et "samfund" ned over hoved på os der ikke er for mennesker, vil du være med til at stikke en kæp i hjulet på Bill Gates & Co. regimet ?

Lad mig afslutningsvis ære de faldne Danske Politifolk og deres familier med et par ord...

“In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act.”
― George Orwell

"In a time of universal deceit - telling the truth is a revolutionary act."
― Unknown

Quarantine Camps and the Second Wave  https://www.youtube.com/watch?v=X6Uu6wG_92Q

Tænk for dig selv, lad aldrig andre tænke for dig!

Kh.

Jeg giver med min underskrift Jonas-saaby . tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.