Red Digital Media og Web-Integrator hovedforløbene.

Quoted post


Gæst

#17

2016-10-07 18:29

Jeg har en datter der har visse udfordringer, såsom svært tunghør - angst - asberger. I tidligere skoleforløb har det været forbundet med end og store udfordringer at gennemføre, så når hun ENDELIG har fundet et sted hvor hun befinder sig godt tilrette er det på godt jysk (TRÆLS) OG lidt ubehageligt som forælder endnu engang skal til at være nervøs for om hun klarer endnu en flytning af skole, hun skal møde nye mennesker igen. Det ser sindssyg mærkelig ud at Fyn - Syd og sønderjylland ikke er med i den geografiske del af danmark.

Svar

Kianna

#30 Re:

2016-10-29 13:32:42

#17: - 

Puha kan godt forstå dine jyske frustrationer! Jeg er ikke samme grad af psykisk lidende som din datter, men havde også udfordringer, som forhindrede mig i at gennemføre et gymnasieforløb, hvorefter jeg faldt for Webintegrator-udd. . Jeg gennemførte dog ikke uddannelsen af personlige årsager, så jeg har haft en lille spire i maven der stadig brændte for at komme tilbage på WI en dag, når jeg kom psykisk på benene igen- og da aldersforskellen spændte imellem 16 og 55 år på mit gamle hold, så troede jeg, at jeg havde god tid til at tage uddannelsen op igen, men nu har de ligefrem så travlt med at lukke uddannelsen, at de ligefrem smider folk ufrivilligt af uddannelsen før de er færdiguddannede?! Hvad bilder de sig dog ind! De kunne i det mindste færdiguddanne de elever som er gået igang med uddannelsen; det er da det mindste de kan gøre..

Jeg ønsker det bedste for din datter i fremtiden, og håber hun imod forventning finder en uddannelse hvor hun kan trives i samme grad :)

Jeg grinte desuden også tragikomisk af begrundelsen for lukningen! Er Region Syddanmark bare et hul i jorden, set fra Christiansborgs vinduer? Bliver det mon bemærket, hvis Tyskland begynder at overtage vores landsdele, eller vil politikerne bare vende det blinde øje til? :P