Bevar muligheden for at tilvælge den kommunale dagpleje i Jammerbugt Kommune

Quoted post


Gæst

#8

2016-10-05 05:56

Fordi jeg på ingen måde kan støtte op om at kommunen vil nedlægge dagplejen . De møder jeg har været til har været for dagplejen så det kommer faktisk bagpå mig at et forslag som dette kommer op.
Vi har benyttet dagplejen til vores tre drenge og det har været intet mindre end fantastisk. Vi bor i Saltum hvor der sammen med Vester Hjermitslev er en super gruppe af dagplejere der sikre en tryg og udviklende hverdag.

Svar

Loni

#9 Re:

2016-10-05 06:04:58

#8: -  

 Jeg synes ikke at man kan sige at dagplejen kun e til børn med særlig behov. dagplejen er for alle børn. Det enkelt barn får en omsorgsperson i sin første del af livet i institution. En voksen der kender barnet og forældrene.

vi har kort haft vores to drenge i småbørnsgruppen idet der ikke var plads i den kommunale dagpleje. Det var på ingen måde en god oplevelse. Faciliteterne var slet ikke til det. Hvor skal børnene sove i skolegården. Børnene er ikke på sammen måde idet roligt og hjemligt miljø.

jeg synes det er brugerne der skal have kraftig medbestemmelse hvis man ikke vil have forældrene til at bruge et helt andet tilbud.