NEJ TAK - TIL TVUNGET-BAD I FOLKESKOLEN

Quoted post

tharecki

#20

2014-03-29 20:55

sikke noget pjat... da jeg gik i skole skulle vi da også bade efter idræt, og det var der altså ingen der tog skade af, og ingen der blev mobbet af... alt andet er sgu da trods alt ulækkert... stop nu alt det pjat i kære curling forældre og lad jeres børn lære at stå på egne ben... i gør altså jeres poder en kæmpe bjørnetjeneste ved at pakke dem ind i vat

Svar


Gæst

#21 Re:

2014-03-30 08:32:27

#20: tharecki -

Nej og du ville sikkert heller ikke havde taget skade af et par på skrinet.

Men den mulighed har lærerne da heldigvis ikke længere

Er et blufærdigt barn automatisk et curling barn?

Det at et barn tør sige nej til at deltage i et bad og ovenikøbet tør stille spørgsmålstegn til hvorfor det skal tvinges til at bade,

viser da at barnet har en selvstændig mening, og det bør voksne respektere. Især voksne der har lært lidt om pædagogik.

 

 

 

Kenneth

#33 Re:

2014-04-22 15:01:21

#20: tharecki -

Helt enig. Da jeg gik i folkeskole gik vi endda i bad sammen, drenge og piger, de to første år. Det her lugter lagt væk af, at være et krav fra nogle muslimer der igen igen kræver særbehandling. Hvis ikke vi lærer at se og omgås andre nøgne mennesker, får vi en mere og mere forskruet virkelighedssans, hvor alle tror de skal ligne de fotoshoppede modeller i TV og blade. Desværre er vi allerede ud af den vej, hvor selv helt små børn får spiseforstyrrelser, fordi de tror de skal leve op til et eller andet ideal.


Gæst

#63 Re:

2014-07-04 11:39:35

#20: tharecki -

+1 til det hele

Jensen

#202 Re: #20

2015-03-10 15:34:49

#20: tharecki -  

Rent faktisk ødelage det mit liv. Jeg begyndte at mobber og fik derefter konstateret OCD. Så jo, fællesbad, kan ødelægge dig og give dig psykiske men for resten af liver.