Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Olsen

#9655 Re: Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

2014-01-28 12:26

#9641: Martin E. Haastrup - Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

Det eneste jeg kan gøre er at prøve at henvende mig til alle dem, som mener at dette her IKKE handler om partipolitik!

Mød op på rådhuspladsen i stedet for og så går vi samlet til Christiansborg. Der bliver INGEN talere, INGEN musik, INGEN facebook tilmelding, men til gengæld folkets røst, som nok skal høres af politikkerne og tilstedeværelsen af mange borgere. Det er det eneste alternativ jeg kan opfordre til.

Svar


Gæst

#9660 Re: Re: Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

2014-01-28 12:34:11

#9655: Olsen - Re: Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

Fedt nok Olsen! Du må undskylde, men det med TVÆRPOLITISK er måske min egen opfindelse midt i iveren...Det var ihvertfald ikke for at holde dig for nar!

Ja, gu gør vi så! Ses til FOLKE-DEMO imorgen, jeg er spændt på at se hvor mange der dukker op!

Tidspunktet er vist rykket fra 16 til 16:30 siden igår...så folk der får fri deromkring også kan være med...

MVH

Martin E. H.


Gæst

#9664 Re: Re: Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

2014-01-28 12:35:24

#9655: Olsen - Re: Re: Re: Re: henvis til arrangørerne: Mille Stockner og Jakob Laust Krogh

Lav en matematisk analyse...som Goldman Sachs gør med sine penge investeringer [hvad siger datamater at risikoen er] og så strikker vi kontrakten sammen ....Goldmans Sachs analyse vil sige ...danskerne er folk der elsker sofaen ! var det i Frankrig så var alle på gaden med lommerne fulde af tomater, rådne æg ...fine fine dansker gør ikke sådan noget vi danser som piben fra Christiansborg brænder...."hold kæft og lyt til vores egoer"

 

Tænk at så en justitsministers eftermæle "vi bad politiet lave verdens længste futtog hele Sjælland var et stor fængsel alle blev buret inde 24...og alle poltifolk der modtog klager for unoder i opførsel kunne man ikke genkende ..ingen husker de var på arbejde den dag [desuagtet lønseddel siger noget andet de erkender det ikke] ...ergo igen job for DUP [den uafhængige politiklagemyndighed ] :) [som igen er besat af folk fra samme organ til at søge opklaring, dvs. folk på afspadsering fra politiet ..og så en chef som var anklager før samme sted :) spøjst teater at være tilskuer til.