Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!

Quoted post


Gæst

#6

2013-11-09 13:59

Syntes det dødsygt jeg er 25 og bliver 26 til april jeg er syg og har svært ved at have job har forsøgt i mange mange år og søger og søger min førtids panktion og har fået 3 afslag kommunen tester og tester og skal følge deres regler ja tak det gør heller ikke beder med alt hvad de skriver om mig er stikt modsat at hvad men siger og føler jeg står så dårlig nu og flyttet i et dejligt lille hus lejet sammen med min kærest for 6 mdr siden og jeg sådan set betaler det halve jeg står nu alle rede med så mange tanker om hvorden ender det nu for jeg får jo ikke råd til tøj midisin som er det vigtisk og mad og min hund og 2 kaniner 6 marsvin som er dyr som gør min hverdag noget at stå op til da jeg i nogle tider har der rigtig svært med at være til nogle gange pga syggen og forde jeg ikke blev redet i tide som lille... elsker min kæreste og han er også en god støtte men hvad nu jeg har enlig ikke råd til hverken at flytte eller blive boen... er spænd på om jeg kan holde til det her når vi kommer til ny år for jeg føler jeg er på røven som så mange andre...

Svar


Gæst

#748 Re:

2013-12-05 19:59:29

#6: -

Hvis man knap nok kan forsørge sig selv, bør man ikke få dyr.

Problemet i dagens Danmark er, at så mange påståede "fattige", stadig har råd til at holde hund og andre kæledyr. Der er mange der ryger, og lur mig om ikke, der findes en del som også drikker og spiser ude - selvom de i bund og grund ikke har råd til det.