Nej til moske i Haderslev!

Quoted post

Meritta Bjerregaard

#25

2013-10-17 20:07

Nu bygger man jo ikke meget for en million ..... Og jeg undrer mig da over hvorfor de Sønderjyske muslimer ikke må bygge en "kirke". Det må alle de andre trossamfund da .... Sidst jeg tjekkede har vi religionsfrihed i Danmark. Syns vi skal bevare den, og i stedet for alene at fokusere på udefrakommende "farer" koncentrere os om vores egen kultur, som ingen gider at værne om ....

Svar

Birger

#176 Re: moske

2014-03-10 22:38:54

#25: Meritta Bjerregaard -

Til Meritta.

Dit indlæg bærer præg af uvidenhed og er  nok det mest selvmodsigende i dette forum.

Mener du virkeligt at du "værner" om dansk kultur ved at tillade en relegion/sub kultur i DK  som tillader du myrder din datter fordi du ikke kan lide hendes kæreste ? eller piger/kvinder skal tæskes fordi de bærer neglelak ? eller konen som blir stenet ihjel

fordi manden er blevet træt af hende",nok for mange børn" mener hun er utro ?. I deres øjne er du bare en vandtro hund, som spiser svinekød,hvis ikke du er vegatar.For isåfald vil jeg ønske dig og dine børn og børnebørn rigtig god fornøjelse med jeres nye liv i Islami Dk. Ps gad nok vide hvad jeres modersmål bliver.

Vh Birger