Nej til moske i Haderslev!

Quoted post


Gæst

#7

2013-10-17 11:41

Hvis man forbyder moskeer, skal man også forbyde kirker og alle andre religiøse bygninger. Man kan ikke adskille baseret på enkelte religioner - enten har de alle lov til at spy deres pjat eller også har ingen af dem.

Ergo må man konkludere at det ikke kan være et problem med en moské i Haderslev, da der allerede ligger en lang række kirker fra diverse lige så latterlige religioner.

Svar

CSV

#12 Re:

2013-10-17 12:01:00

#7: -   nu vil jeg lige påpege at der i Danmark er religions frihed, men ikke religionslighed. Kristendommen er og bliver dog den offentlige statsreligion.

Jeg er ikke imod at folk tror på havenissen eller andre ting, når bare de ikke dikterer mig, hvad jeg skal og må ud fra deres religiøse synspunkt. Lige netop dette syntes jeg at islam praktiserer i udpræget grad, samtidig med at førende medlemmer af religionen opfordrer til vold og drab på de vantro.

Så derfor, får de et nej til stormoske fra mig.

 


Gæst

#94 Re:

2013-10-22 15:00:14

#7: -  

 

Prædiker den danske folkekirke for undertrykkelse af kvinder, jøder, homoseksuelle eller for stening af utro kvinder osv. osv.?? som landet der betaler for den terror kaserne Kuwait, der netop har STENING af utro kvinder ?

Gæst

#95 Re: Islam er en kult baseret på kvinde undertrykkelse , frygt og had

2013-10-22 15:01:38

#7: -  

 

Prædiker den danske folkekirke for undertrykkelse af kvinder, jøder, homoseksuelle eller for stening af utro kvinder osv. osv.?? som landet der betaler for den terror kaserne Kuwait, der netop har STENING af utro kvinder ?

Gæst

#96 Re:

2013-10-23 15:29:04

#7: -

For eksempel Jehovas vidners rigs sal! Frikirken og hvad ved jeg! luk det lort også! Mage til hjernevaskede mennesker skal man lede længe efter!


Gæst

#102 prøv om man kan bygge en kirke i deres land

2013-10-23 20:00:17


Gæst

#135 Re:

2013-10-29 19:09:59

#7: -

Jeg er dybt rystet over at der findes danskere med din indstilling. Hvis du ikke er klar over det, så er Danmark et KRISTENT land, og i et kristent land har vi kirker, IKKE moske`er . Det er sandelig ikke os der skal indrette os efter dem. Vågn dog op.

Stop moskeer

#145 Re:

2013-11-14 09:36:15

#7: -

Men muslimer skriger via hoejttalere 5 gange dagligt ud over byen. Og DET er bare ikke okay :(


Gæst

#164 Re:

2013-11-29 20:20:40

#7: -  

 

#7 Citat:"da der allerede ligger en lang række kirker fra diverse lige så latterlige religioner" Truer de mere end 150+ andre trosreligioner / menigheder der er i Danmark også med at dræbe, vold, terror osv. ??????? dem som forlader deres middelalder ideologi,respektere,kritisere eller ikke tror på deres ideologi ??? Nej vel . Derfor skal de ikke have lov til at åbne en terror kasserne. Islam er ikke en tro men en ideologisk KULT !, med hvad dertil hører f.eks. hemmelige penge indsamlinger, hjernevask samt dræbe dem der forlader deres ideologi osv. osv. osv..