Ja-tak til svin

Quoted post


Gæst

#1

2013-07-16 09:01

Det er kun en ting at gøre, alle muslimer skal ud af Danmark, de vil ikke os noget godt, der er ikke noget der hedder moderat muslim, man skal tage hele pakken.Alle kylinger/køer og får bliver hallal slaget her i Danmark, også øko.
Glidstrup fik ret.

Svar

Tag jer dog sammen..

#11 Re: Flot skrevet

2013-07-16 14:59:43

#1: -

Hvorfor er du så sur ?... seriøst...  du viser bare at din IQ er på under 10... Halal slagtning i Danmark har intet med de muslimer der bor i landet.. men igen.. det må være din IQ på 10 der ikke ved det.

 

Køer-kyllinger osv, bliver halal slagtet fordi, man sælger det til udlandet... Det har INTET med dem der bor i landet.. men jup.. gå ud og forsvar noget du ved intet om....

Missmortensen

#35 Re:

2013-07-16 17:07:55

#1: -  

Ja....det er virkelig skræmmende :(

 


Gæst

#104 Re:

2013-07-16 21:34:43

#1: -

Sikke noget sludder.. forbudet er noget fis.. men det er næsten værre det du skriver, tag dig dog sammen


Gæst

#146 Re:

2013-07-17 00:20:05

#1: -

Det er ikke en underskrift indsamling om racisme, narrøv.
Jeg kender mange muslimer som er rigtig fine mennesker, som faktisk arbejder deres røv i laser, for at kunne opretholde en hverdag. De er ikke som de "typiske" muslimer som bare sløser på samfundet og trækker bistandshjælp til sig.

Lad vær med at være så skide generaliserende, og støt op om at den danske kultur stadig kan opstå, selvom vores raceforskelle kan komme på tværs ad hinandens.

Vi bør vise hensyn til de såkaldte "fremmede", men de bør også vise os hensyn, da vi har givet dem asyl i Danmark.
Men alt dette bliver ikke "fixet" ved at nærmest ulovliggøre dansk mad, såsom alt hvad der indeholder svinekød.

Men alt om alt, racisme er ligeså en slem ting, som at være en doven muslim i danmark.
Så hvis de skal ud af danmark, så kunne du ligeså godt følge med.

Gæst

#260 Re: hvad med du selv går ud af Danmark

2013-07-17 09:42:56

Vi elsker svin!

#304 Re:

2013-07-17 10:43:59

Hvor har du dog ret!!! TAK! Endelig en der forstår det!!
MW

#366 Re:

2013-07-17 12:37:21

#1: -

Næste skridt er vel at forbyde oksekød? Koen er jo et helligt dyr i andre lande! Så vi kan lige så godt indføre tvungen vegetarmad i Danmark nu vi er igang? Præcis problemet med indførelsen af kommunisme ad bagdøren; - at staten dikterer hvad du må spise og drikke... Velkommen tilbage på Jorden Stalin, Mao og Lenin... Totalitærstyre er vejen tilbage og ikke frem!!! Forhåbentlig et dårligt trip???


Gæst

#395 Re:

2013-07-17 14:09:42

#1: -

Hold da kæft du er langt ude at høre på.

Dennis Lund Nielsen

#433 Re: Syntes Rigtig godt om!

2013-07-17 15:37:42

#1: -

Syntes Rigtig rigtig Godt om

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-07-17 20:32:58


stefan hansen

#577 Re:

2013-07-17 21:58:59

Ahmed

#600 Re: Hej folkens.

2013-07-18 02:17:40

#1: -  

 

Jeg er nu muslim jeg synes i generalisere rigtig meget her. For min skyld må i da spise så meget svin i har lyst til men synes nu også der skal være respekt bland danskere og udlændinge religion er for en selv og det ikke noget man skal gå lave en lov ud fra religion men der skal da være plads til vi kan spise noget på sammen tid synes jeg også i skal havde lov til at spise svin jeg er bare her for at sige jeg er skuffet over at jeres kommentar skal være ud over alle muslimer og at ikke alle muslimer er i mod jer. Jeg vil bare håbe på at i vil tag jer godt af at jeg prøvet og visse jer min respekt men håber i vil gøre det samme for mig. Kærlig hilsen til jer alle :)

Gæst

#683 Glistrup sagde også, vi bliver fremmed i vores eget land en dag, er det korregt.

2013-07-18 11:25:33


Gæst

#728 Re:

2013-07-18 17:06:41

Sikke en gang vås- øko kød er ikke halal slagtet. Ovenikøbet er der strenge krav til at de skal slagtes indenfor en vis radius af deres stald.

#1: -

 


Gæst

#743 Re:

2013-07-18 17:47:34

#1: -

helt rigtig den eneste god muslim er en død muslim

Jørgen Bæk

#773 Re:

2013-07-18 19:48:34

#1: -  

 Jesper, man kunne fristes til at give dig ret - men jeg tror nu ikke, at forbudet mod svinkød i bla. børneinstitutioner er noget muslimerne har fundet på, at de hilser det med glæde, er en helt anden sag.

Nej problemet ligger i en flot naive eller dumme mennesker, som skal være så forstående og så tollerante, at de skader deres egne. Jeg tror såmænd ikke at de er onde, eller vil andre danskere det ondt, men deres kamp for at virke forstående og tollerante, ødelægger deres klarsyn i en sådan grad, at de er til skade for andre.

Muslimerne har valgt at flytte til vort land, de er kommet her af egen vilje, og at der nu er nogle danskere, der i den grad slikker dem op og ned ad rygstykkerne, kan man vel ikke bebrejde dem. At der nogen, der med overdreven forståelse overdriver deres gerning i denne grad er ganske enkelt forkasteligt. Man kunne næsten fristes til at sige, at danske børn bliver diskrimineret idet de bliver forbudt at spise den mad der høre vores kultur til... Forestil dig lige at det var omvendt, at en børneinstitution forbød hallal slagtet kød. !!!!!!

Så jeg giver dig ret, men du retter skytset mod de forkerte.

MVH. Jørgen.

 


Gæst

#789 Re:

2013-07-18 21:30:04

#1: -

Helt enig


Gæst

#915 Re: hallalslagtning

2013-07-28 00:26:49

Det er ikke rigtigt hvad du siger der Jesper - alle får/lam bliver ikke hallalslagtet - jeg er lammeproducent og mine lam bliver bla.ikke og det kender jeg mange andre lam der ikke bliver
De bliver skudt med boltpistol og derefter får de skåret halsen over - det er ikke hallalslagtning
Mogens Glistrup

#953

2013-08-14 19:17:25

#1: -

Skammer mig over jer, snæversynede danske racister. Jeg vil ikke være dansker, hvis det betyder at man skal være så forstokket og intolerant. Og det kun fordi man er bange - JA, BANGE. Er det ikke derfor I hader så meget? Fordi I inderst inde er bange? Hvad er I bange for?


Gæst

#971 Re:

2013-11-15 13:47:21

#1: -

du kan da rende og hoppe vi skal ingen steder

Bedstemor og dansker, der byder fremmede velkommen

#994 Re:

2014-10-30 10:47:33

#1: -  

 Jeg og min familie er danske statsborgere og har været det gennem mere end 20 generationer. Min familie tæller mange i Landbruget med store ejendomme. Mange opfodrer svin. Det er det værste svineri jeg har set. Jeg ahr set syge dyr, dyr med liggesår, dyr, der står i bur og ikke kan ligge ned, dyr der ligger og ikke kan rejse sig op. 

Vi kunne ikke drømme om at bruge svinekød undtagen fra økologiske grise, der slagtes uden at stresses. Jeg er rigtig glad for at børneinstitutioner ikke vil servere svinekød, der kan give sygdomme videre til børnene. 

Hold op med al det hysteri om muslimer og tænk på hvordan Landmænd tilsidesætter dyrevelfærd .